Being There en The Commited Agency ontwikkelen Micazu campagne

Being There en The Commited Agency ontwikkelen Micazu campagne

07-01-2025 (15:37) - Campagnes

Micazu trapt het nieuwe jaar af met een frisse kijk op vakantiehuizen. Met de campagne ‘Huizen die goed zijn in vakantie’ laat het platform zien dat een vakantiehuis bij Micazu veel meer is dan een plek om te overnachten. Het is waar je vakantie écht begint. De nieuwe campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Being There en mediabureau The Committed Agency.

“Een vakantiehuis maakt of breekt je vakantie,” zegt Anna Rijnders, marketing manager van Micazu. “Daarom vinden wij dat een huis moet passen als een maatpak - het moet voelen als jouw vakantie. Onze campagne vangt precies dat gevoel: de huizen op Micazu doen wat ze beloven, ze zijn gewoon goed in vakantie.”

Inspiratie voor je volgende vakantie

De nieuwe campagne is te zien via drie televisiecommercials, out-of-home-uitingen en een uitgebreide digitale strategie. De campagne richt zich op zowel bestaande als nieuwe doelgroepen en markeert een volgende stap in het versterken van het merk in Nederland. Met deze activatie hoopt Micazu nog meer mensen te inspireren voor hun volgende vakantie.

Credits

Klant: Micazu
Verantwoordelijk bij klant: Anna Rijnders (marketing manager)
Bureau: Being There
Strategie, Concept en productie: Being There
Regie: Ronald van Vessem
Producer: Lotte de Rooij
Media: The Committed Agency (Paulien van Stijn, Leon Bultman)