Beter Bed benadrukt belang van slapen met nachtelijke stunt

Beter Bed benadrukt belang van slapen met nachtelijke stunt

07-01-2025 (13:18) - Campagnes

Slapen draagt niet alleen bij aan het behalen en volhouden van goede voornemens, maar ook aan het realiseren van persoonlijke plannen en dromen. Toch heeft 1 op de 5 Nederlanders moeite om goed te slapen. Om deze boodschap onder de aandacht te brengen, heeft Beter Bed de afgelopen weken een opvallende guerrilla stunt uitgevoerd in verschillende steden door het hele land.

Naast verlichte ramen projecteerden ze ‘Bed’ en bij het donkere raam ‘Beter Bed’. Donker of niet, de boodschap is helder: je slaapt beter als je slaapt in een Beter Bed. De guerrilla-stunt sluit aan bij de strategische missie van Beter Bed. Door beter slaapgedrag te stimuleren en relevante informatie te delen, wil Beter Bed bijdragen aan een betere nachtrust voor iedereen.

Perijn Hoefsloot, directeur marketing, Beter Bed: “Een van de beste, goede voornemens is zorgen dat je vaker goed slaapt, want dan gaat alles overdag ook beter. Vanuit dat inzicht zijn we afgelopen jaar gestart met onze nieuwe Bed-Beter Bed merkcampagne: Je leven wordt beter als je slaapt in een bed van Beter Bed. Goed slapen is voor iedereen anders, maar voor veel mensen begint dat met wat eerder naar bed gaan, alle schermen uitzetten en een bed en matras dat echt goed aansluit bij jouw lichaam, slaapgedrag en gewicht. Verder kan zelfs de inrichting van je slaapkamer eraan bijdragen dat je gemakkelijker in slaap valt. Waardoor je leven de volgende dag ook net even beter gaat. Daarom zeggen wij altijd: Beter slapen, beter leven. Beter Bed.”