Better Places start all-exclusive online campagne
Met ‘all-exclusive’ introduceert Better Places een online campagne over hun alternatieve manier van reizen in Europa. Een reis met Better Places is exclusief voor jou op maat gemaakt door een lokale reisspecialist. Met een knipoog en als tegenhanger van de welbekende all-inclusive reizen.
De samenwerking met Gardeners startte met een merkstrategie traject waarin de merk-essentie ‘Maak het onvergetelijk’ en uiteindelijk ook de tagline ‘Reizen die je bijblijven’ tot stand kwam. Better Places biedt geen standaardpakketten, maar vakanties die speciaal voor jou en je reisgezelschap worden gemaakt. Jouw reis, helemaal op maat. Denk aan kajakken door ongerepte rivieren in Slovenië, slapen in een luxe tent aan een Zweeds meer, of wilde dieren spotten in de afgelegen bergen van Roemenië.
Ecologische voetafdruk verkleinen
Better Places werkt samen met lokale reisspecialisten die hun land als geen ander kennen. Dit zorgt niet alleen voor een bijzondere reis, maar verkleint de ecologische voetafdruk en ondersteunt lokale gemeenschappen. Een reis met Better Places is exclusief en tegelijkertijd duurzaam en respectvol voor natuur en cultuur.
Saskia, CEO Better Places: “Met het concept all-exclusive komt het onderscheidend vermogen van Better Places mooi tot zijn recht. Met het lokale en kleinschalige karakter van onze reizen en het persoonlijke contact, bieden we reizigers een echt unieke en ontzorgde rondreis. Gardeners heeft onze essentie goed weten te vangen en op creatieve wijze vormgegeven aan onze doelstelling om reizigers te laten zien dat een onvergetelijke reiservaring heel goed samengaat met het maken van bewustere keuzes."
Credits
Klant: Better Places
Strategie, creatie, design & productie: Gardeners
Media: Abovo mediabureau
Motion Design: Tessa van Balen