BiFi lanceert nieuwe Natwerk-campagne: “Stiekem de lekkerste”
Na een pitch hebben BiFi (onderdeel van de Jack Link's portfolio) en Natwerk besloten om samen te gaan werken. Het eerste wapenfeit is de terugkeer van het merk op televisie.
Met een humoristische campagne zet Natwerk BiFi neer als een onweerstaanbare guilty pleasure. De commercial is samen met DPPLR geproduceerd.
Joëla van Dantzig (brand manager BiFi BNL): "De samenwerking tussen BiFi en Natwerk is eigenlijk buitengewoon vanzelfsprekend. Beide merken stralen lef uit en hebben een liefde voor humor, iets wat prachtig tot uiting komt in deze campagne!”
Natwerk werd uit drie bureaus verkozen tot de nieuwe partner van BiFi. ‘Stiekem de lekkerste’ is gekozen op basis van het inzicht dat hoewel veel mensen er niet ronduit voor uit durven komen, de meeste mensen er toch enorm van genieten. “BiFi is een pleasure waar mensen zich soms ook stiekem guilty over voelen. Met 'stiekem de lekkerste' introduceren we een nieuw merkconcept waarin we deze momenten gaan omarmen", aldus Wessel Beumer, creatief directeur Natwerk.
De campagne is de eerste samenwerking tussen Natwerk en BiFi. De nieuwe campagne is vanaf maandag 15 april te zien op landelijke televisie.