
Bijzondere hoofdrol in eerste merkcampagne Jean Bâton
De eerste merkcampagne, ontwikkeld door creatieven Paul Bakker en Wilbert Leering voor het Nederlandse mayonaisemerk Jean Bâton is vanaf vandaag te zien op tv, langs de snelweg, in magazines en online.
De campagne bestaat uit drie korte video's, met in de hoofdrol het ^-je, het accent circonflexe.
Extraordinaire
De thematiek van de campagme is 'Maak het extraordinaire', een bijzonder beetje extra dat een wereld van verschil maakt, precies datgene wat de mayonaise van Jean Bâton moet doen met eten. In drie korte video's komt dit 'bijzonder beetje extra' naar voren.
Credits
Opdrachtgever: Enrico Foods:
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Aleks Fiege, Ties Robben
Concept: Paul Bakker (Howdy), Wilbert Leering (All Heads On Deck)
Productie: Tamara Wezeman
D.O.P.: Luca Halma
Sound: Public Audio
Mediabureau: Abovo