Black Magic Marker met TomTom op vakantie
24-07-2009 (09:15) - Campagnes
De zomervakantie is de piekperiode voor de verkoop van TomToms downloadable kaarten. Voor de zomeruitverkoop van die kaarten ontwikkelde Black Magic Marker een campagne die gaat over de ongemakken van op vakantie gaan. Immers, op vakantie gaan brengt meestal zoveel stress met zich mee dat je ook echt aan vakantie toe bent als het zover is. Onder het motto 'The easy part of summer holidays, is having the latest map', tonen spots de stress van voorbereiding en vertrek in slechts 5 seconden. De commercials worden gedurende de zomer wereldwijd uitgerold via tomtom.com.
Doelstelling: Onder de aandacht brengen van zomeruitverkoop van TomToms kaarten
Media: Online
Opdrachtgever: TomTom International bv
Bureau: Black Magic Marker
Creatief Directeur: Femke Schavemaker
Art director: Thomas Renouvin, René Klinkhamer
Flash design: Bo van Veen
Flash actionscript: WillemHein Triemstra
Copywriter: Alexander Zwart
Accountmanager: Michiel de Vos
Producer: Fiona Jacob
Verantwoordelijk bij klant: Philip Meelhuysen, Geertje van Odijk, Bas Komen