Boels Rental lanceert lentecampagne samen met Springbok
Boels Rental heeft Springbok gekozen als partner om hun positie als toonaangevend B2B-verhuurder voor het lenteseizoen te versterken. Na samenwerkingen op andere terreinen, zoals de implementatie van Salesforce Marketing Cloud en het realiseren van een CRM-strategie, heeft Springbok nu de pitch voor de lentecampagne gewonnen en ontwikkeld.
Boels Rental is één van de grootste verhuurbedrijven van Europa op het gebied van machines als ook specialistische verhuur. Boels en Springbok hebben binnen deze nieuwe campagne verschillende proposities voor diverse doelgroepen gebruikt. Naast ‘construction’ is er een specifieke propositie ontwikkeld voor ‘gardening & landscaping’. Met deze adaptieve aanpak wil Boels nog relevanter zijn voor al haar verschillende -internationale- klanten.
Speciaal voor deze campagne is er een kleurrijke digitale Boels 3D-wereld gecreëerd die de basis vormt voor de campagne. Dit Spring concept is modulair en schaalbaar waardoor eenvoudig passend te maken voor de verschillende seizoenen, doelgroepen en landen waarin Boels Rental vertegenwoordigd is.
In de 3D-wereld worden niet alleen de voordelen van Boels' producten en Rental oplossingen tot leven gebracht, maar toont hiermee ook de kracht van innovatie en efficiëntie in de B2B-markt. Met ruim 865.000 tools & machines en 7.000 Boels experts laat deze campagne zien dat Boels Rental klaar is voor de groeiende vraag naar snelle en flexibele verhuur oplossingen, ongeacht het seizoen en ongeacht de uitdaging in het bouwproject.
Tessa Visser, Campaign Manager Boels, is verrast door de creativiteit en innovatieve benadering van Springbok: “Het vermogen om Digital & Creative te verbinden heeft ons geïnspireerd. De synergie tussen Springbok en Boels Rental legt een sterke basis om efficiënt in te blijven spelen op onze veranderlijke markt.”
Maureen Elbers, Client Service Director Springbok, voegt toe: “Het was een mooie uitdagende kans om een nieuw concept te mogen bedenken en ontwikkelen voor de diverse Europese landen en marketingkanalen. Boels Rental begrijpt wat er nodig is om als bedrijf mee te blijven groeien met de markt en nieuwe doelgroepen te verkennen.”
De lentecampagne wordt deze maand in zeven landen in Europa gelanceerd, en zal te zien zijn via diverse digitale kanalen; de website en overige marketingkanalen vanuit Boels Rental.