
Bol belooft een stressvrije zomervakantie
Het is bijna zomervakantie, maar dat betekent ook eindeloze to-do-lijstjes, last-minute inkopen en gestoei met je koffer. Bol laat in de nieuwste zomercampagne 'De winkel van vakantiefixers' zien dat die pre-vakantiestress nergens voor nodig is.
Om iedereen in de juiste stemming te brengen, hebben bol en DEPT de ultieme zomerhit uit de kast getrokken: ‘Que Sí, Que No’ is te horen in de campagnefilm geregisseerd door Jamille van Wijngaarden (Holy Fools). De campagne is breed zichtbaar via online video, social media (paid en organic), (D)OOH, (online) radio, branded content, influencers en televisie.
Alle onderdelen platform-first
Alle onderdelen zijn platform-first ontwikkeld, van TikTok tot tv en van bushok tot banner. Twijfel je wat mee moet op reis? Speel dan het social-first dilemma-spel: 'Mee of meh?'. Slecht weer op komst? Bol deelt inpaktips voor natte dagen.
En voor wie op Spotify al in vakantiemodus zit, zijn er handige reminders voor de meest vergeten spullen. Zo zorgt bol dat iedereen de juiste dingen meeneemt en met een goed gevoel vertrekt, zelfs als het onverwachts toch niet in je koffer past.
Bekijk hier de vakantieplannen van bol:
Credits
bol: Sophie Heeringa, Anne Vonk, Maegan Verspaget, Jeroen Mulder, Danielle Snoeij, Fiona
van der Broeck
DEPT®:
Danique de Bies, Hugo van der Kun, Eva Kofferman, Willemijn Besteman, Maaike de Boer,
Guylou Werner, Iman Safaie, Nadine Bagnay, Ramin Bahari, Thom van der Bijl, Jan Govaert,
Nikki Haighton, Koen Barnhard, Michelle Krevetzky, Joep Cupido Heinis, Isabel van der Kroft
Glanzberg, Yael Junggeburth,Thamar Herbschleb, Sanne Fleur Frencken, Robin Bau Santos
Uang Cheng, Bart van der Hoorn, Amor M., Pieter Bokhorst, Dóra Visky
Director: Jamille van Wijngaarden
Production company: Holy Fools
Producer: Judith Engels
Director of Photography: Tim Kerbosch
Editor: Martin Heijgelaar
Grading & Online: De Grot
Sound Design: Earforce
Music licensing: Massive Music
Partners: Dentsu, Mindshare, Men in Green, aidem, AndAgencyAmsterdam, DVJ Insights