
Bolletje speelt in op spraakmakende foodtrends met kruidnootburger
Na de crompouche, dubaireep en frikandellenpizza introduceren Bolletje en Havas Lemz de volgende spraakmakende foodtrend: de kruidnootburger. Het recept is simpel: twee kruidnoten als broodjes en daartussen een crèmelaag naar keuze.
Populaire food influencers als Chef van der Lecq, Veggilaine, Tobias Camman en A Twisted Chef en bekende namen als Monica Geuze, Nicolette van Dam en Kalvijn hebben hun eigen variaties op de kruidenootburger bedacht. Zo kozen zij voor verschillende vullingen, van zoete pistachecrème en chocopasta tot hartige crispy chili-olie.
"Met de kruidnootburger laten we zien dat je met kruidnoten eindeloos kunt variëren", zegt Karlijn Ordelmans, Marketing Manager bij Bolletje. "Samen met onze partners van Havas brengen we een flinke dosis inspiratie, plezier en natuurlijk de lekkerste kruidnoten."
Daarnaast is Burgerbar Drippy’s, in samenwerking met Cosmopolitan, omgetoverd tot de allereerste kruidnootburgerbar, waar bezoekers deze bijzondere burger kunnen proeven en zelf kunnen samenstellen.
Credits
Klant: Bolletje
Social bureau: Havas Play
Reclamebureau: Havas Lemz
Media: Cosmopolitan, JAN, LINDA, LINDA.meiden, Tonny Media