Borsato wéér in spotje
06-07-2009 (10:34) - Campagnes
Verzekeraar Univé is vanaf vandaag op tv met een nieuwe commercial. In deze commercial staat het thema onbaatzuchtig centraal. Iets doen voor een ander, zonder daar zelf beter van te worden of iets voor terug te willen. Univé, de verzekeraar zonder winstoogmerk, laat zien dat het nog bestaat, elke dag en overal.
Univé wil met deze commercial ‘de wereld zonder winstoogmerk’ verder uitbreiden en claimen. In de commercial zien we mensen, waaronder Marco Borsato, in alledaagse situaties elkaar een helpende hand bieden. Univé werkt ook dit jaar samen met Marco Borsato. De uitstraling van Marco Borsato past volgens Univé perfect in het thema onbaatzuchtig.
Medium: televisie
Opdrachtgever: Univé Verzekeringen
Bureau: Brandsters/The Entertainment Group
Creatie: Peter van der Wijk
Account: Margreet Koeman, Elise Hietbrink, Ingeborg Brøndsted
Regisseur: Roel Welling
Producer: Bas Welling
Productiemaatschappij: Comrad
D.O.P.: Wouter Westendorp
Muziek en sound: Geert van Gaalen (Studio de Keuken)
Verantwoordelijk bij klant: Anthonita van Egmond, Jikke Sikkema