Brand New Day introduceert een nieuwe groep pensionado's

08-01-2024 (16:28) - Campagnes

Brand New Day lanceert de campagne 'de nieuwe pensionado’s’, gemaakt door Springbok.

Na de campagne met Sander Schimmelpenninck die Nederlanders confronteerde met hun pensioengat, richt Brand New Day nu specifiek de spotlight op een nieuwe generatie pensioenopbouwers die op zoek is naar de passende oplossingen.

Online pensioenbank Brand New Day wil met het lanceren van de campagne urgentie creëren over pensioenen voor de generatie die er zo langzaamaan echt over na moet gaan denken. Spannend. Want het regelen van je pensioen schuiven veel mensen liever voor zich uit. In ‘de nieuwe pensionado’s’ is het extra pensioenpotje het antwoord op de vraag: kan ik later net zo leven als nu?

Nieuwe groep

Door het samenstellen van een diverse groep nieuwe pensionado’s, met onder andere Özcan Akyol, Mandy Woelkens, Janine Abbring en Tommie in de Zorg, laat de nieuwe merkcampagne zien dat iedereen baat heeft bij een extra pensioenpotje. “‘De nieuwe pensionado’s’ is een groeiende en herkenbare beweging waarmee we willen laten zien dat echt iedereen een extra pensioenpotje kan gebruiken. Of je nu een zzp'er bent zoals Eus of in loondienst bent zoals Madeleine. Zo koppelen we een nieuwe groep aan het merk Brand New Day met een opvallende vorm, authentieke interviews over pensioen en distinctive brand assets die terugkomen in alles wat we doen” aldus Sharon de Graaf, Creative Director bij Springbok.

Joost Tieland, Directeur Commercie bij Brand New Day vertelt: “We hopen met de campagne veel Nederlanders aan het denken te zetten en perspectief te bieden in het veranderende pensioenlandschap". 

"De groeiende beweging die Brand New Day vertegenwoordigt, is doorgevoerd in de nieuwe muzikale identiteit van het merk, waarbij gekozen is voor een warme, karaktervolle en meerstemmige soundtrack met gezongen merknaam, om op die manier het merk meer herkenbaarheid en een positieve emotionele lading te geven." Aldus Lodewijk Pöttker, Executive Music Creative bij MassiveMusic.

De ‘De nieuwe pensionado’s’ campagne wordt uitgerold op televisie, radio en online. 

Credits

Klant: Brand New Day
Bureau: Springbok
Regie: Andreas Pasvantis
Productie: Halal
Muziek: MassiveMusic