Brand Republic helpt Quest

20-02-2012 (08:11) - Campagnes

Brand Republic heeft in opdracht van G+J Uitgevers een nieuwe communicatiestrategie ontwikkeld voor Quest magazine. Quest is teruggegaan naar de basis en brengt wetenswaardigheden op een leuke en verrassende manier. Van een weetje tot een diepgaand artikel. Quest maakt met de nieuwe campagne Nederland op een leuke manier wijzer. Leuke weetjes die je nieuwsgierig maken: ‘Hoe kan dat?’ en ‘Waarom eigenlijk?’ 
 
Met de nieuwe strategie wordt de losse verkoop gestimuleerd bij de groep die Quest al kent en waardeert. Zichtbaarheid bij de doelgroep in en rondom de verkooplocaties: bij winkels, NS stations en Schiphol. Ook op televisie, in de tram, op de radio, in de krant en op Facebook is Quest te vinden met een nieuwe campagnestijl en uitstraling.  
 
Merk: Quest
Campagne: Op een leuke manier wijzer
Bureau: Brand Republic
Account: Janine Vermeltfoort
Creatie: Lars Wierenga, Rogier Schut
Design/illustratie: Jordi van Baaren
Animatie: Jurre-Jan Smit

Klant: Thomas Hendriks, Christina de Wijn