BSUR en 538 doen Beyoncé
04-09-2009 (09:36) - Campagnes
BSUR heeft voor Radio 538 het nieuwe communicatieconcept ‘Turn me On’ ontwikkeld. De campagne toont duidelijk dat luisteraars uit hun dak gaan van het energieke geluid van Radio 538.
Voor deze nieuwe campagne gaat het ‘Turn me On’ concept nog een stap verder. In de tv-campagne wordt de luisteraar letterlijk weggeblazen door een positieve golf van geluid met de nieuwste hit ‘Radio’ van Beyoncé. In print, online en in diverse andere media zien we verder krachtige speakermuren die uitnodigend ‘Turn me On’ roepen.
Jan Willem Brüggenwirth, algemeen directeur van Radio 538 over de campagne: ‘Fantastisch om te zien wat er met je gebeurt als je 538 aanzet! Stoer, en volgens mij heel opvallend.’
Creatie: Remy Kurpershoek, Robin Kranenborg,
Design: Celia Rosa
Account: Judith Kampman
Strategie: Stein Janssen
Klant: Jan-Willem Brüggenwirth, Caroline Broeder
Productiemaatschappij: Claudia Donati producties
Regisseur: Claudia Donati
Editers: Taco@postoffice.nl, Jerry Renes@ bsur Factory
Stem: Wessel van Diepen
Geluid: Frank van Hees, Rob van Hees
Postproductie: Post office