BSUR komt met nieuwe Fruit Shoot-campagne

31-05-2011 (09:54) - Campagnes

BSUR lanceert de nieuwe Fruit Shoot-campagne, waarmee het kinderen inspireert om hun vrije tijd op een creatieve en actieve manier in te vullen. Voor de campagne zijn zogenaamde ‘Juice Up’ momenten gecreëerd; filmpjes met inspirerende activiteiten voor kinderen.

Het is een interactieve 360-campagne dat bestaat uit 6 TV commercials en een online platform op www.fruitshoot.com. Op de website kunnen kinderen maandelijks nieuwe Juice Up momenten vinden, met vrienden van gedachten wisselen, video's delen en interactieve spelletjes spelen. Ook kunnen ze hier terecht voor een handleiding van alle Juice Up momenten. De 360 campagne zal tot begin 2012 lopen. 

De zes tv-commercials zullen op de kinderzender Nickelodeon te zien zijn en zullen ieder een inspirerend Juice Up moment verbeelden. In de eerste commercial zijn drie kinderen te zien die tegen elkaar aan het racen zijn met zelfgemaakte Fruit Shoot race auto's. Maar denk ook aan een eiland gemaakt van Fruit Shoot flesjes waar kinderen in het water mee kunnen spelen of het creëren van Fruit Shoot instrumenten. In de spots komt BSUR met handige tips om kinderen te inspireren hun eigen soortgelijke Juice Up moment te creëren. 

De spots werden gemaakt door het creatieve team Remy Kurpershoek & Robin Kranenborg van BSUR in samenwerking met 100% Halal Productions.

 


Reacties

Wat een leuke website! Zodra de kinderen en ik vakantie hebben gaan we zeker de filmpjes en handleidingen bestuderen en na spelen.
Shirley de Vries @ 27-06-2011 13:28 uur