Buro Benk bakt ze bruin met JAN
16-01-2013 (08:24) - Campagnes
Buro Benk heeft voor JAN Pannenkoeken en Poffertjes een activatie campagne ontwikkeld. Doelstellingen van de campagne zijn het verhogen van de naams- en productbekendheid van JAN inclusief de sales in food retail. Verder zullen de JAN thema’s ‘gezellig aan tafel’ en ‘fun’ terugkomen in de diverse activiteiten.
Ron Holland, Commercieel Manager van De Bioderij: ‘Samen met Buro Benk hebben we onze nieuwe merk positionering doorvertaald naar een strategisch plan van aanpak met een heldere rode draad. We gaan ons dit jaar focussen op 2 momenten waar Buro Benk een creatief en effectief 360 model voor opgesteld heeft.’
Bastiaan Krips, oprichter en joint marketing director Buro Benk: ‘Wij geloven in de kracht van samenwerken. Niet alleen extern maar ook intern. Daarom hebben we eerst met alle personen gesproken die betrokken zijn bij het merk JAN. Daarna hebben we een aanvliegroute voorgesteld en uitgewerkt tot aan de winkelvloer. Ook extern gaan we een aantal samenwerkingsvormen aan.’