CHOCO in hoog toerental voor STIHL
24-10-2011 (09:06) - Campagnes
CHOCO verricht bijna drie jaar werk voor STIHL, wereldwijd de nummer 1 in kettingzagen. Voor de najaarscampagne van dit jaar werd er opnieuw voor radio gekozen, gecombineerd met affichage. De radiocampagne bouwt verder op het bekende format, zowel in Vlaanderen als in Wallonië: twee vrienden op café bespreken de producten van STIHL en vergelijken ze met hun biertjes. De baseline: STIHL. STEHRK WERK.
Op de affiche is de hoofdrol weggelegd voor de bladblazer: een typisch herfstproduct, dat nog heel wat groeimarge biedt – en voor een pak wind zorgt. De lijn op de affiche is dan ook ‘Mega Windy’. Ook in Nederland wordt het radioformat voor België overgenomen. De hele campagne wordt ondersteund door een najaarsfolder (op 2 miljoen exemplaren), advertenties in de vakpers en acties.
Opdrachtgever: Stihl
Contact: Katja De Laet
Campagnebeheer: Steven Pauwels
Creatie: Bert Braet/Steven Goedhart
Radioproductie: Geluidshuis