Christina Aguilera en Latto brengen hiphop en opera samen in campagne Thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd.nl komt met een vervolg op de ‘Zei d’r iemand’-campagne en heeft hiervoor popicoon Christina Aguilera en de opkomende hiphopster Latto aangetrokken om samen de nieuwe wereldwijde campagne te voeren. Het is de eerste keer dat Thuisbezorgd.nl twee artiesten en twee verschillende muziekgenres, opera en hiphop, combineert voor een wereldwijde campagne.
Voortbouwend op het wereldwijde succes van eerdere samenwerkingen met Snoop Dogg en Katy Perry, prikkelt ook de nieuwe track alle zintuigen. De campagne brengt Thuisbezorgd.nl op een nieuwe manier tot leven en laat zien dat het bedrijf voorziet in al je lekkere trek, van alledaagse benodigdheden zoals boodschappen tot gerechten zoals sushi en gyoza.
De TVC is gemaakt door McCann London en begint met Latto en Christina Aguilera, gekleed in barokstijl als koninginnen van de opera, die beiden een scala aan hun favoriete eten aangeboden krijgen, waaronder taco's, poké bowls en verse Thaise salade, terwijl er een uitgebreide choreografie om hen heen wordt opgevoerd.
Nikita Lensink, Head of Marketing bij Thuisbezorgd.nl: "Met deze nieuwe campagne willen we vertellen dat we veel meer te bieden hebben dan je misschien van ons zou verwachten. Je kent ons natuurlijk van je favoriete restaurant, maar we hebben ook heerlijke lunch opties, ontbijt en nu zelfs ook andere benodigdheden als boodschappen, bloemen en verzorgingsproducten. De verrassende mix van Christina Aguilera en Latto is onverwacht en versterkt daarmee de boodschap dat je versteld kunt staan van de selectie en kwaliteit die verkrijgbaar is bij Thuisbezorgd.nl."
De nieuwe video is geregisseerd door Dave Meyers, de man achter videoclips als Kendrick Lamar's 'Humble', Taylor Swift's 'Me!' en meer recent 'Gorilla' voor Little Simz. De choreografie is van de hand van de legendarische hiphopchoreograaf Hi-Hat, die heeft gewerkt met onder andere Rihanna en Jay-Z.
De nieuwe wereldwijde campagne, met als hoofdelement de 60" video, wordt uitgezonden op tv, OOH, DOOH, bioscoop, sociale media en radio, inclusief op maat gemaakte content gecreëerd door DEPT® die de campagne over het digitale landschap uitstrekt. De campagne wordt uitgerold over meerdere markten in Europa, Groot-Brittannië, Canada en Australië.