Coca-Cola betrekt tieners bij Olympische campagne

17-02-2012 (08:37) - Campagnes

Mark Ronson en Katy B onthulden gisteren een gigantisch urban kunstwerk in de schaduw van het Olympisch Stadion in Oost-Londen. De onthulling is het startsein van de ‘Move to the Beat’-campagne voor de Olympische Spelen 2012 in Londen die Coca-Cola wereldwijd zal voeren, waaronder in Nederland. 
 
De Beat Wall stelt grafisch voor hoe producer en GRAMMY-winnaar Mark Ronson sportgeluiden mixte met muziek. Hij werd daarbij geholpen door zangeres Katy B die de tekst schreef en zong. Samen creëerden zij de Coca-Cola song ‘Anywhere in the World’ voor Move to the Beat, de wereldwijde campagne op het ritme van London 2012 die focust op tieners. De imposante Beat Wall is een urban kunstwerk - 25 meter breed en 10 meter hoog – en bevindt zich, tot half maart, in Londen vlakbij het Olympisch Stadion. 
 
Tegelijk met de onthulling van de Beat Wall lanceert Coca-Cola de tv-campagne met de Move to the Beat-spot, die tieners wereldwijd toont waar het bij de Olympische Spelen van 2012 in Londen om draait.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.