Community kiest nieuwe smaak Stëlz Hard Iced Tea

Community kiest nieuwe smaak Stëlz Hard Iced Tea

04-11-2025 (16:30) - Campagnes

Mango, Peach of toch gewoon Green Lemon: de Hard Iced Teas van Stëlz vlogen deze zomer over de toonbank. Om het ice tea-assortiment ook gereed te maken voor de volgende zomer lanceerde het hard seltzermerk een wedstrijd, waarbij het publiek zelf een nieuwe smaak mag kiezen. De shortlist, bestaande uit twaalf lekkere, maar ook bijzondere smaken, is nu bekend.

Op de foto: Monica Geuze vergezeld door Stëlz-oprichters Glenn Cornelisse (l) en Milan Voet

Voor de nieuwe smaakcompetitie trommelde Stëlz een grote groep BN'ers en influencers bijeen. Onder anderen Monica Geuze, Herman den Blijker en Koen van Heest (Bankzitters) vroegen de volgers van Stëlz een nieuwe variant via DM te delen. Ook probeerden de bekende gezichten het publiek te overtuigen van hun favoriete, niet bestaande smaak. De campagne werd naast social media, ook uitgerold via out-of-home-uitingen.

Proeven in pop-up store

Zojuist heeft het drankjesmerk de shortlist van twaalf smaken onthuld. Drie daarvan zijn de meest ingezonden smaken, vijf zijn gekozen door de cast uit de campagne en daarnaast is er plek voor de meest komische, party-, minste en meest creatieve smaak. De smaken Strawberry, Cherry, Lychee, Madame Jeanette, Mate, Turkish Apple, Munt, Zure Matten, Lady Grey, Ginger Sprakling Lemon en Carmalized Pear maken nog kans om uiteindelijk echt in de schappen te belanden. 

Fans kunnen tot en 12 november stemmen op hun favoriete variant. Eén van de stemmers gaat daarnaast naar huis met de hoofdprijs ter waarde van €25.000. Wie liever eerst proeft voordat hij of zij stemt, kan alle geshortliste smaken bestellen via de website of proberen in de speciale pop up-store aan de Singel in Amsterdam. De tijdelijke winkel is geopend van 5 tot en met 12 november.