De clup die iedereen na z'n 50ste moet kennen
03-12-2021 (09:30) - Campagnes
KLUP wil aan hun groei een extra impuls geven met een campagne die is ontwikkeld door het Amsterdamse reclamebureau epidemie. Centraal in de campagne staat de KLUP-app die alle Kluppers aan elkaar verbindt. Echte Kluppers heten daarbij de nieuwe leden welkom en laten zien wat KLUP voor hen betekent.
Michiel Klein Schiphorst, Creative Partner epidemie: "Met deze campagne willen we de merkbekendheid van KLUP verder vergroten onder de actieve 50plussers. Voor degenen die behoefte hebben aan leuke activiteiten en gezelligheid is KLUP dé app."
Michiel van den Berg, mede-oprichter van Klup: " Zeker in de feestmaand december en binnen de huidige beperkingen is de behoefte aan sociale verbinding groter dan ooit. Daarom komen we bewust met deze campagne in december. Extra trots ben ik op het gebruik van onze eigen kluppers als acteurs die ons verhaal vertellen."
Credits
Verantwoordelijk bij klant: Michiel van den Berg & Fenna Ketting
Bureau: epidemie
Productiemaatschappij: Edwin Stevens
Sound design: Park Studio