Denk Unlimited: denk 100% Glasvezel
T-Mobile lanceert een nieuwe campagne in de ‘Denk Unlimited’ reeks. Dit keer binnen het Thuis domein waarbij T-Mobile een stap verder gaat in het activeren van de Unlimited mentaliteit. De campagne is bedacht en ontwikkeld door TBWA\NEBOKO.
Dat glasvezel supersnel en stabiel is weten steeds meer mensen. Met deze campagne wil T-Mobile Nederlanders inspireren met manieren waarop je nog meer profiteert van de mogelijkheden van glasvezel. Met de technologie van vandaag, 100% Glasvezel én de juiste mindset, kan je meer impact maken dan je denkt, als je er maar slim mee omgaat. Dat laat T-Mobile zien in deze campagne binnen het Thuis domein. Met de campagne zet T-Mobile daarom een nieuwe stap in de ‘Denk Unlimited’ reeks.
Margaret Kreuger, Manager Brand & Customer Communications van T-Mobile: 'In deze campagne staat wederom de unlimited mentaliteit centraal. Geen campagne over snelheden of andere functionaliteiten, maar om te inspireren om anders te denken. We willen Nederlanders triggeren om zichzelf uit te dagen met de technologische mogelijkheden van vandaag. Zoals de smart cleaner dat ook doet.'
De aftrap van de campagne wordt uitgerold op tv, radio, OOH, social media, online, CRM en in retail.
Credits
Klant: T-Mobile
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Hobbyfilm
Muziek: MassiveMusic
Sound: Postoffice
Offline: MRTN
Online: The Compound
Grading: De Grot