DJI doorbreekt misvattingen met vervolg op 'Er zit meer achter'

DJI doorbreekt misvattingen met vervolg op 'Er zit meer achter'

12-05-2025 (16:15) - Campagnes

Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) komt met een vervolg op de award-winnende employer branding campagne 'Er zit meer achter'. De nieuwe campagne laat zien wat er achter het werken in een justitiële inrichting schuilt.

"We willen laten zien wat onze medewerkers drijft om te werken binnen een gevangenis," zegt Inge Klein-van der Weij, senior employer branding specialist bij DJI. "In dit werk ontwikkel je ogen in je achterhoofd, blijf je kalm in onrustige situaties en zoek je voortdurend naar manieren om iemand vooruit te helpen."

Daarnaast benadrukt de campagne het belang van teamgevoel binnen DJI, waar collega's altijd voor elkaar klaarstaan zonder dat er een woord voor nodig is. De campagne sluit af met de woorden ‘Dát zit er achter’, een verwijzing naar de diepere laag van het werk die vaak over het hoofd wordt gezien. "Voor medewerkers van DJI gaat het niet om die twee stappen terug, maar juist om die ene stap vooruit", voegt Klein-van der Weij toe. 

Nieuw hoofdstuk

De campagne, ontwikkeld door employer branding-bureau SteamTalmark, bouwt voort op het award-winnende merkverhaal dat in 2022 werd geïntroduceerd onder de naam: 'Er zit meer achter werken bij DJI'. "DJI wil met deze nieuwe  campagne niet alleen nieuw personeel aantrekken, maar ook de betrokkenheid en trots van huidige medewerkers versterken," aldus Laura Barmentloo, campagne specialist bij DJI.

De veelzijdige reeks aan foto- en videomateriaal richt zich op het vergroten van de naamsbekendheid van DJI. "De camera volgt in één vloeiende beweging het dagelijkse werk binnen DJI, waardoor een krachtige visuele weergave ontstaat van de impact die medewerkers maken. De beelden laten zien dat het werk binnen DJI gaat om zorg, deskundigheid en het vooruit helpen van anderen, maar vooral dat je het samen doet", aldus Klein-van der Weij.

Credits

Dienst Justitiële Inrichtingen:
Denice Riedewald, Inge Klein- van der Weij, Laura Barmentloo, Mascha Beentjes

SteamTalmark:
Account: Onno Gout, Manon Slierendrecht
Creatie: Èwa Oduguwa, Jolien Kappert, Laura Bording, Maarten Kuipers

Productie Studio Studio:
Executive producer: Esther Ris
Producer: Julia Schmidt, Zita Maas
Regie: Charlotte Scott Wilson

DP: Tibor Dingelstad
1st AD: Philip de Iongh
1st AC: Justus Engelbracht
2nd AC: Stan Visser
Steadicam: Erwan van Buuren
Gaffer: Willem van der Eerden
Best boy: Tim Schram
Art director: Tessa Beijer
Stylist: Anna Margarita Dijkman
HMUA: Faisa Sontodimedjo
PA: Tommie Kuiper
Casting: Joey Casting int.

Fotograaf: Kris Pouw

Editor: Moo Flamman
Composer: Jesper Ankarfeldt
Sounddesign: Sauvage Sounddesign
Grading: Laurens Orij @ Crabsalad