Drs Leenarts lanceert merkcampagne Van je dermatoloog
Drs Leenarts is gestart met de merkcampagne Van je dermatoloog. De komende maanden worden online commercials, samenwerkingen, een podcast en activaties uitgerold.
In de campagne wordt de nadruk gelegd op de professionele en eerlijke verzorgingsproducten die het Nederlandse merk produceert. Zo zijn de komende periode door heel Nederland ABRI’s te zien met daarop de slogan en beeld van oprichter en bedenker, dermatoloog Marjolein Leenarts.
Drs Leenarts onderscheidt zich doordat de producten door een dermatoloog zijn ontwikkeld die tevens het gezicht, bedenker en managing director is van het bedrijf. Marjolein Leenarts: ‘Drs Leenarts is mijn missie buiten het ziekenhuis. 12 jaar geleden kreeg één van mijn drie kinderen waterpokken. Bij de drogist vond ik niks tegen de jeuk. Toen ben ik zelf aan de slag gegaan met een recept. Een paar jaar later ergerde ik mij aan alle loze beloftes vanuit de cosmetica-industrie. Een mens heeft niet veel nodig. Professionele en eerlijke verzorging is alles.’ Inmiddels bestaat Drs Leenarts 10 jaar en worden jaarlijks meer dan 1 miljoen producten verkocht in Nederland, België, Denemarken en Duitsland.
Van je dermatoloog
De komende maanden wordt de merkcampagne Van je dermatoloog op allerlei manieren uitgerold. De komende periode zijn ABRI’s door heel Nederland te zien en zijn er in de grote Nederlandse drogisterijen allerlei acties. Daarnaast komt er een online video campagne en zijn er deze zomer activaties in onder andere speeltuinen, op stranden en evenementen. Verdieping aan de campagne wordt gegeven door online samenwerkingen, een podcast en op social media geven Marjolein en de dermatologen met wie zij werkt professioneel advies over verzorging van verschillende huidtypes.
Over Drs Leenarts
Drs Leenarts is in 10 jaar tijd, op eigen kracht en zonder externe financiers, een belangrijke speler geworden in de verzorgingsmarkt. De Nederlandse producent van verzorgingsproducten is bedacht, gemaakt en wordt geleid door dermatoloog Marjolein Leenarts en haar partner Joris Derksen. Jaarlijks verkopen ze meer dan 1 miljoen verzorgingsproducten voor groot tot de allerkleinsten en van teen tot top. Populaire producten zijn zonnebrandcrème, de gezichtsverzorgingslijn en babybillenzalf. In totaal voert Drs Leenarts op dit moment meer dan 45 producten. Drs Leenarts staat bekend om hun professionele en eerlijke producten. Op dit moment werken er 15 mensen en worden de producten in 4 landen verkocht.