e.l.f. Cosmetics introduceert eyes. lips. face. fandom.
e.l.f. Cosmetics gaat in gesprek met een brede gemeenschap van sportfanaten om iedereen enthousiast te maken rondom de Power Grip Primer. Met een nieuwe multi-platform campagne zullen acteurs Joey King en Lucien Laviscount de ultieme thuiswedstrijd aangaan – de ouders ontmoeten op de wedstrijddag. Aan de tegenovergestelde kanten. Alleen Power Grip Primer kan een band creëren die zo plakkerig is, dat deze toekomstige rivalen met elkaar verbindt en iedereen een winnaar maakt.
“eyes. lips. face. fandom.”, dat zijn tv-debuut in de VS maakt voor een verwachte 22 miljoen kijkers tijdens de Macy’s Thanksgiving Day Parade, benadrukt de visie van e.l.f. om een ander soort schoonheidsbedrijf te zijn dat normen verstoort, cultuur vormgeeft en gemeenschappen verbindt door positiviteit, inclusiviteit en toegankelijkheid.
“Elke 3.5 seconden wordt een elf Power Grip Primer verkocht*. 'De 'fandom' wordt gevoed door een geweldige gemeenschap van enthousiastelingen. Onze gemeenschap bestaat uit gelijkgestemde mensen met een gedeelde passie, omdat ze niet in een hokje passen dat door iemand anders is gedefinieerd. We staan niet toe dat stereotypen het publiek van onze producten beperken”, zegt Kory Marchisotto, Chief Marketing Officer van e.l.f. Cosmetics. “Ons huis staat open voor ieder oog, lip en gezicht – inclusief sportliefhebbers uit alle hoeken.”
Credits
e.l.f. heeft de campagne gecreëerd in samenwerking met 72andSunny Amsterdam. De casting werd geleid door SHADOW. Filmmaker Alex Buono regisseerde de commercial; hij regisseerde eerder e.l.f.'s true crime-parodie “Cosmetic Criminals.”
*Internal e.l.f. Account Insights, Global Consumption Data, (L52WE 11/9/24)