Easytoys en Megawatt overbruggen orgasmekloof
EasyToys heeft hun opwindende realityshow ‘’The Clitoris Conquest’’ gelanceerd. In deze show strijden drie avontuurlijke koppels tegen elkaar om de top van Mount Clitoris te vinden en een niet-zo-verborgen schat te ontdekken. Naast de show lanceren ze ook een online-campagne dat de show moet ondersteunen.
De online-campagne is ontworpen door Megawatt en richt zich op sensuele bewustwording en het overbruggen van de orgasmekloof. Deelnemers worden uitgedaagd om 'the right spot' te vinden en een hoogtepunt te bereiken met behulp van onder andere een landingspagina en interactieve online game. Hiermee beleven ze niet alleen plezier, maar krijgen ze ook waardevolle inzichten over seksuele gezondheid en welzijn. "The Clitoris Conquest haalt op een humoristische manier een onderwerp aan waar te veel koppels nog steeds niet voldoende over praten’’, aldus Marcel Zweedijk, Global Brand Manager EasyToys.
Deze sensuele online-campagne is live in meerdere Europese landen waaronder Nederland, België, Spanje, Italië en Polen. De realityshow geproduceerd door Officer & Gentleman agency en is te zien op de YouTube pagina van EasyToys.