
Easytoys lanceert ondeugende OOH-campagne voor nieuwe supplementenlijn
Easytoys introduceert Easytoys Health, een nieuw supplementenlijn ter remedie van seksuele kwaaltjes zoals erectieproblemen en een verminderd libido. Om op ludieke wijze aandact te vragen voor de nieuwe producten en seksuele ongemakken lanceert de seksspeeltjeswebsite in samenwerking met ACE de campagne 'F*ckjargon'.
Hoewel klachten als erectieproblemen en een verminderd libido veel voorkomen, voelen Nederlanders een grote drempel om naar een arts te gaan. Schaamte, twijfel over de ernst van de situatie en de hoop dat het vanzelf overgaat zijn hiervoor de meest genoemde redenen. Om dit hardnekkige taboe te doorbreken en mensen handvatten te bieden om zelf actie te ondernemen heeft EasyToys deze supplementenlijn ontwikkeld.
Marc van Boven, vertrekkend CEO van de EQOM Group, het moederbedrijf achter EasyToys: “Als marktleider durven wij bij EasyToys te zeggen waar het op staat, ook als het om seksuele klachten gaat. We zien het als onze verantwoordelijkheid om juist deze onderwerpen uit de taboesfeer te halen en te blijven innoveren op het raakvlak tussen seksualiteit en gezondheid. Daarom hebben we voedingssupplementen ontworpen die voldoen aan de hoogste standaarden en wet- en regelgeving."
Deze supplementen zijn in samenwerking met Cobeco Pharma ontwikkeld, een gerenommeerd Nederlands bedrijf gespecialiseerd in o.a. voedingssupplementen.
(D)OOH-uitingen
Vanaf maandag 25 augustus zijn de (D)OOH-uitingen op meerdere plekken in Nederland grootschalig te zien. Op de stoep op Zuidas staan teksten als "Meer vergaderd dan gepresteerd? Stimuleer je output" en bij bouwplaatsen "Geen zin om te sauzen? Zorg voor een nette afwerking met EasyToys Health". De campagne is ontwikkeld in samenwerking met ACE Media en ACE PR.
De supplementenlijn bestaat uit acht producten waarvan zeven beschikbaar zijn bij drogisterijketen Etos, en de gehele lijn via de website van EasyToys.