Eneco haalt Waku Waku uit de mottenballen
17-02-2011 (09:26) - Campagnes
Na tien jaar afwezigheid maakt de populaire quiz Waku Waku zijn comeback. Dit keer niet op televisie, maar als onderdeel van een nieuwe campagne van Eneco in samenwerking met het Wereld Natuur Fonds. Zij maken zich samen sterk voor duurzame energie: schone energie die continu beschikbaar is. Eén van de projecten die Eneco ondersteunt is het Heart of Borneo project, met als doel het
tegengaan van de ontbossing in Borneo. Rob Fruithof, Waku Waku-presentator van het eerste uur, is de studio ingedoken om vragen te stellen over Borneo. Vanaf morgen kan iedereen meedoen met de quiz op www.eneco.nl/borneo en, als speciale verslaggever, een expeditie naar Borneo winnen.
Met de terugkeer van Waku Waku wil Eneco consumenten op een leuke wijze informeren over de samenwerking met WNF en het Borneo project. Met de quiz selecteert Eneco 10 deelnemers die kans maken op een expeditie naar Borneo. De winnaar en tweede persoon naar keuze kunnen met eigen ogen het veldwerk van het Wereld Natuur Fonds in het regenwoud van Borneo bekijken. Zij schrijven een verslag van deze expeditie, dat vervolgens te lezen is op www.eneco.nl/borneo.