Eneco HollandseWind® Ballonnenwedstrijd

06-10-2011 (09:10) - Campagnes

 Proximity Amsterdam heeft voor Eneco een bijzondere online activatie-campagne ontwikkeld. Het gaat om een unieke duurzame ballonnenwedstrijd, waarmee heel Nederland betrokken wordt bij het nieuwe product HollandseWind van Eneco. 

Je kunt een virtuele ballon oplaten vanaf je eigen huis. Die ballon kun je dan live volgen op zijn tocht over satellietbeelden van Nederland. De actuele kracht en richting van de wind bepalen de route van je ballon en hoe ver hij komt. Zo ervaar je zelf de kracht van de wind. Hoe verder je ballon komt, hoe groter je kans om een ballonvaart te winnen.

Doelstelling van de campagne: is Eneco HollandseWind®, een nieuw product van Eneco in Nederland te introduceren. Eneco HollandseWind® is windstroom uit Nederland met jaarlijkse windkrachtkorting.

Hoe harder het waait, hoe hoger de korting die HollandseWind-klanten van Eneco ontvangen.
Kijk ook op de site van de ballonnenwedstrijd.

Opdrachtgever: Eneco

Bureau: Proximity Amsterdam 

Creatie: Paul Falla, Remco Bos (Proximity Amsterdam), Jaap Kraan (FHV BBDO), Esmee Lechner (Proximity Amsterdam), Dean Refos (Proximity Amsterdam)

Verantwoordelijk bij client: Erik van Engelen, Floortje van den Berg, Marijn Pannekoek

Overige credits: Technische productie: 51North (Martijn Raap, Kamiel Meijers en Daan Kusters)







Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.