Ernst & Young introduceert ‘Coaches of Industry’

16-11-2011 (08:40) - Campagnes

Ernst & Young introduceert als Partner in Sport van NOC*NSF, de Olympische campagne ‘Coaches of Industry’. Samen met vijf topcoaches, Leontien van Moorsel, Co Adriaanse, Joop Alberda, Max Caldas en Maurits Hendriks, wil Ernst & Young (EY) het beste in het Nederlandse bedrijfsleven naar boven halen. Bestuursleden van Nederlandse organisaties kunnen een dag met onze coaches winnen, om hun potentieel om te zetten naar nog betere prestaties. EY is met deze coaches op een missie: je presteert als organisatie het beste als je fysiek, maar ook mentaal en emotioneel fit bent.   

‘Coaches of Industry’ belichaamt de visie van Ernst & Young en ondersteunt de verschillende vitaliteitprogramma’s die het bedrijf ontwikkelt. Met EY hebben de Coaches of Industry de gezamenlijke missie het beste in Nederlandse bedrijven naar boven te halen. De sportcoaches inspireren met hun verhaal over hoe je een team in topvorm krijgt en optimaal kunt laten presteren. Ernst & Young geeft met hun Exceptional Enterprise sessie inzicht in hoe de bedrijfstop van Nederland presteert en laat aan de hand van het Top Performance Programma zien dat emotionele, mentale en fysieke fitheid van organisaties leidt tot betere prestaties met meer resultaat.   

Campagne is ontwikkeld door TBWA\BEC en loopt tot en met London 2012. RTV, print, PR en online worden daarbij ingezet.