Etos brengt candy store experience met e.l.f
Etos introduceert populaire make-up en gezichtsverzorgingsmerk e.l.f. in het assortiment. E.l.f. is een van de hardst groeiende cosmetica merken dat bekend staat voor hun befaamde dupes en toegankelijke prijzen.
Het Amerikaanse make-up merk weet regelmatig viraal te gaan op TikTok. Ze zijn razend populair onder Gen Z voor hun look-a-likes van bekende cosmeticamerken. Daardoor is het merk binnen no-time wereldbekend geraakt. Met het introduceren van het merk probeert Etos haar beauty assortiment zo compleet mogelijk te maken en een ‘candy store experience’ te creëren voor de doelgroep. De producten zijn verkrijgbaar op hun website en in winkels in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.
Pop-up ervaring
Van week 18 tot 19 bevindt de pop-up store zich in Rotterdam Centraal, gevolgd door een pop-up in Utrecht Centraal van week 20 tot 21. Het doel is om een instagrammable look & feel te creëren voor een shareable shopping ervaring. De pop-up store maakt deel uit van de bredere 'Treat yourself bij Etos'-campagne, met als doel om de jongere doelgroep aan te spreken