
Europese introductiecampagne voor de nieuwe Mitsubishi Outlander PHEV van start
Geen duizelingwekkende special effects. Geen opsomming van technische snufjes. Geen vergezochte verhalen. Met de Europese introductie van de nieuwe Outlander PHEV slaat Mitsubishi Motors een andere weg in.
Onder de noemer ‘Life Is Great’ brengt de campagne een ode aan het echte leven en het vertrouwen om je eigen pad te volgen. Het concept benadrukt het karakter van de nieuwe Mitsubishi Outlander PHEV, een auto die is gebouwd om je dagelijks leven te verrijken en je avontuurlijke geest aan te wakkeren.
Myrthe Beulenkamp, Senior Manager Marketing Communication bij Mitsubishi Motors Europe: “De nieuwe Outlander PHEV is ons SUV-vlaggenschip dat terugkeert op de Europese markt met een indrukwekkend ontwerp, geavanceerde technologie en uitstekende prestaties. Met ‘Life Is Great’ willen we niet alleen de opvallende kenmerken van de nieuwe Mitsubishi Outlander PHEV laten zien, maar ook de emotie en waarde die de auto toevoegt aan het leven van onze klanten. Het draait om het omarmen van het leven en trouw zijn aan jezelf, met de nieuwe Outlander PHEV als ideale metgezel voor elke reis.”
Uitrol in 20 Europese landen
De campagne, ontwikkeld door Mad. Avenue in samenwerking met Mitsubishi Motors Europe en Mitsubishi Motors Australia, wordt uitgerold in 20 Europese landen. De lancering omvat een brede mediamix, waaronder tv-commercials, online video’s, social media content en outdoor reclame.
“Met ‘Life Is Great’ leggen we de nadruk op de veelzijdigheid van de nieuwe Mitsubishi Outlander PHEV,” zegt Gert van der Kaay, Creative Director bij Mad. Avenue. “Samen met regisseur Niels Bourgonje en Chev Productions hebben we een campagne gecreëerd die de esthetiek en functionaliteit van de auto perfect in beeld brengt. Een belangrijk onderdeel van de campagne is de exclusieve muziektrack ‘Life Is Great’, speciaal gecomponeerd door Soundsright en uitgevoerd door echte muzikanten. Het resultaat is een stijlvolle film die zowel het avontuur als het dagelijks leven op unieke wijze viert.”
De volledig geïntegreerde Europese campagne wordt uitgerold in Duitsland, Italië, Spanje, Polen, Hongarije, Oostenrijk, Portugal, Tsjechië, Roemenië, Zwitserland, Finland, Slowakije, Nederland, Zweden, Denemarken, Frankrijk, Noorwegen, België, IJsland en Slovenië.
Credits
Opdrachtgever: Mitsubishi Motors Europe
Klant: Alex Thomas, Myrthe Beulenkamp, Jorijn Lenssen, Alwin Houthoff
Bureau: Mad. Avenue
Creative Director: Gert van der Kaay
Copywriter: Jan de Roos
Strategy Director: Jose Evers
Account: Daniel Kok
Productiemaatschappij: Chev Productions
Regisseur: Niels Bourgonje
DOP: Sjors Mosman
Producers: Eva Wulp, Charlotte Cattel
Photographer: Gijs Spierings
Edit: Dylan Connor Haigh
VFX: Jan Swienink
Online: Emily Duurland
Grading: Joppo @De Grot
Music & SFX: Soundsright