Fitzroy en Chuck Studios serveren zintuiglijke zomerfilm namens L'OR

Fitzroy en Chuck Studios serveren zintuiglijke zomerfilm namens L'OR

08-07-2025 (16:48) - Campagnes

Creatief bureau Fitzroy en creatieve productiestudio Chuck Studios lanceren een nieuwe campagne voor koffiemerk L'OR. In 'Dive into Summer' wordt L'OR Coconut Iced gelanceerd. De film met een cinematografische flair, nodigt een nieuwe generatie uit om zich over te geven aan de zintuigelijke ervaring van ijskoffie.

Om het koffiemerk opnieuw te positioneren voor een jonger, stijlbewust publiek, ontwikkelden Fitzroy en Chuck Studios een unieke visuele mix van live-action en tabletop, ondersteund door een op maat gemaakte soundtrack. Zo is herkenbare de L’OR-tune geremixt met ASMR-effecten.

De campagne bestaat uit een compleet pakket aan content: een hero-film van dertig seconden en afgeleide versies, een reeks lifestylebeelden, key visuals en display-advertenties. 

Eerste werk voor L'OR

"We zijn ontzettend trots om voor het eerst als bureau met L’OR te werken", zegt Marlon von Franquemont, Creative Director bij Fitzroy. “Het vertrouwen om een wereldwijde campagne te mogen starten is een enorme eer, en de eerste wereldwijde reacties zijn overweldigend positief. Ik ben enorm trots op het hele team dat dit mogelijk heeft gemaakt – in het bijzonder de mensen van JDE, Lars Fabery de Jonge, Chuck Studios, en natuurlijk het team van Fitzroy."

Kenmerkende stijl

Olaf van Gerwen, Global Creative Director bij Chuck Studios, voegt toe: "Deze campagne bouwt voort op de kenmerkende stijl die we voor L’OR in onze vorige campagne hebben neergezet. We hebben de sensualiteit van de zomer vertaald naar een visuele ervaring waarin koffie deel uitmaakt van een bredere esthetische taal, waarbij licht, textuur en sfeer centraal staan."

Laura Verde, Global Brand Director bij L’OR: "Met Dive Into Summer wilden we het gevoel van de zomer vangen, en het onweerstaanbare genot van een perfect bereide ijskoffie. Fitzroy en Chuck Studios waren essentieel in het creëren van een campagne die spreekt tot een nieuwe, stijlbewuste generatie – zonder daarbij het onderscheidende karakter van L’OR te verliezen."