Flatex/DEGIRO en INDIE-Amsterdam bundelen krachten voor Europese campagne
De nieuwe campagne van DEGIRO wil de wereld van beleggen ontdoen van alle mythes en exclusiviteit en open en eerlijk zijn. Zo wordt bijvoorbeeld de disclaimer ‘Met beleggen kan je je inleg verliezen’ niet weggemoffeld.
Naast bestaande beleggers spreekt Flatex/DEGIRO ook een nieuwe doelgroep aan: ‘Als je een beetje gezond verstand hebt, en wat geld dat voor je kan werken, dan ben je een belegger.’
Alle kanalen worden voor de nieuwe campagne die eind decembver live gaat, ingezet: online, social, tv, outdoor, radio. Naast nieuw geschoten content, is ook veel gebruik gemaakt van AI.
De campagne gaat van start in Nederland, Frankrijk, Portugal, Spanje en Zwitserland (DEGIRO), Duitsland en Oostenrijk (Flatex).
credits
DEGIRO:
Giscard Monod
Thijn Hoetjes
Erin O’Leary
Flatex:
Giscard Monod
Maren Michel
Andreas Schulz
Bureau: INDIE-Amsterdam
Regie/Fotografie: Yani
Edit: Chee-Han Wong
AI: Yori van Gerwen/ INDIE-Amsterdam
Online: Berend van Eerde
Sound Film: Levalo (Jacco Lenstra)
Sound Radio: Public Audio (Rens van der Pluijm)
Muziek: THNDR music
Violist: Jasper van Rosmalen