Fleurige stunt Bas Kosters
24-10-2014 (07:41) - Campagnes
In opdracht van Mooiwatbloemendoen.nl heeft The Gardeners een bijzondere samenwerking opgezet tussen ontwerper Bas Kosters en master florists The Wunderkammer voor de lancering van de 15 nieuwe najaarsbloemen.
Voor de gelegenheid ontwierp Kosters een collectie bestaande uit 15 designs - waarbij ieder design één van de lievelingsbloemen representeerde. De stijlkamer op de Herengracht vormde het decor van een spectaculaire bloemenshow onder begeleiding van Bas Kosters & DJ's Joost van Bellen en Sander.
De catwalk was een lange grasstrook die het publiek omsloot, alle modellen eindigden op een boomstam/sokkel en vormden tezamen een schitterend slotbeeld als levende kunstinstallatie. Het publiek werd uitgenodigd om de mannen van dichtbij te bekijken en bloemen voor elkaar te plukken.
Concept en productie: The Gardeners
Opdrachtgever: Mooiwatbloemendoen.nl
Samenwerking: Bas Kosters & The Wunderkammer voor de Lievelingsbloem campagne
Behind the scenes film: Oxford House
Foto’s: Marc Deurloo
