Flexa Creations lanceert 'droomcampagne'
AkzoNobel introduceert Flexa Creations verf met een nieuwe campagne. In tegenstelling tot de normen in de industrie, is dit een speelse campagne die zich richt op het verlangen naar een droomhuis in plaats van de nadruk te leggen op de functionele aspecten van verf.
In het hart van de campagne is een video die de kijker inspireert om de eerste stap te zetten om een droomhuis te realiseren. De kijker belandt in de droom van een jonge vrouw die door haar woonkamer zweeft. Met een simpele aanraking van de kleurstaal brengt ze haar – eerder nog saaie, witte - muren tot leven.
Ogilvy ontwikkelde dit concept voor EMEA en Zuid-Afrika. Culturele nuances zijn per land doorgevoerd om de campagne goed te laten resoneren. Dit is terug te zien in de key assets en in storytelling.
Credits
AkzoNobel
Kim Potters, CMO
Ainara Marco, EMEA Marketing Lead Consumer Brands
Helena Burt, EMEA Brand Manager
Agnieszka, Sztyk, EMEA Agency, Media and Activation Lead
Brieke Hillen, Marketing Manager NL
Marcia Snijder, Marketing Manager DIY NL
Julia Linders, Sr Brand Manager Flexa
Sanne de Man, Sr Activation Manager
Creatief bureau: Ogilvy Amsterdam
Tolga Büyükdoganay, CCO
Diego Lauton, Creative Director
Bas Vroonland, Strategy Director
Bridget Christensen, Head of Account Management
Phoebe Lyon, Account Manager
Productie: Ocurens
Lokalisatie: Craft
Post-productie: Monumental