Foodora's nieuwe campagne maakt van eten bestellen een feestje

08-05-2024 (11:55) - Campagnes

Maaltijdbezorgdienst Foodora en creatief bureau GUT lanceren de nieuwe campagne 'Because I want to'. De campagne laat zien dat het bestellen eten niet alleen een noodoplossing is, en verandert de manier waarop we naar maaltijdbezorging kijken.

De campagne moedigt mensen aan om elk moment te vieren, of het nu gaat om een diner voor een grote groep, een gourmetmaaltijd voor dierbaren, of een gezellige avond met een heerlijke burger. Volgens de Creative Directors van GUT, Matteo Gallinelli en Guillaume Roukhomovsky, is het bestellen van eten met deze campagne "een bewuste keuze voor genot en opwinding, dat begint met een simpele druk op de knop."

De campagne bestaat uit een uitgebreide 360-graden marketingstrategie, inclusief televisie, outdoor reclame en andere samenwerkingen. Deze maand gaat de campagne van start in alle Foodora-landen, waaronder Zweden, Finland, Noorwegen, Oostenrijk, Tsjechië en Hongarije, en online kanalen in Denemarken.

Bekijk hier de commercial: