
Gerard Joling x Kärcher in nieuwe voorjaarscampagne
De zon schijnt weer wat vaker, het voorjaar en de lente zijn begonnen. Hét moment om de tuintegels, schutting of buitenmuur onder handen te nemen. Ad Alliance, Kärcher en Gerard Joling hebben de handen ineen geslagen om de kracht weer te vinden om de tuin onder handen te nemen met de Kärcher hogedrukreiniger.
De campagne bestaat uit verschillende elementen en zit verweven in programma’s bij RTL en Videoland in het Ad Alliance total video-portfolio. Kärcher is te zien rondom én met items in het RTL Weer, Kopen of Slopen, Kopen Zonder Kijken, Eigen Huis en Tuin Lekker Leven en onder andere met een Pauze Ad in Only Joling. En dat is niet het laatste waarin Joling en Kärcher samenwerken.
In een winactie is een perfecte koppeling zichtbaar tussen "De Kracht van Kärcher" en Gerard Joling. De campagne draait om Gerards iconische uitspraak "Ik heb er de kracht niet voor" een zin die onlosmakelijk met hem verbonden is.
Kenneth Wagtmans, Teamlead Product Management Kärcher: “Er is maar één echte Gerard Joling, die dankzij zijn jarenlange carrière bekend is bij jong en oud. Als het om hogedrukreinigers gaat, is er natuurlijk ook maar één echte. De match met Gerard was voor ons daarom, in combinatie met zijn gevleugelde uitspraak, overduidelijk en heeft unieke content opgeleverd. Wij hebben de kracht er weer voor!”
Bekijk de commercial hier.