
Goed de dag beginnen met Campina High Protein Greek
Je dag begint gegarandeerd goed met Campina High Protein Greek. Voor de introductie van deze nieuwe yoghurtlijn ontwikkelde Fitzroy een campagne binnen het merkplatform 'Voor een betere morgen' van het zuivelmerk.
Campina High Protein Greek is de grootste lancering van het jaar voor Campina. Met deze nieuwe lijn speelt het merk in op de toenemende vraag naar eiwitrijke zuivel en de groeiende populariteit van Griekse yoghurt. "Zo bieden we consumenten een heerlijke start van de dag, en dat zie je terug in de campagne", vertelt Brand Manager Lidian Reuvekamp.
De campagne van Fitzroy met de boodschap 'Vol Proteïne, ultiem lekker' richt zich op de actieve consument die smaak en voedzaamheid belangrijk vindt. De bijbehorende mediacampagne is dusdanig ontworpen dat deze (jongere) doelgroep in grote steden bereikt wordt. De uitingen zullen zien dan ook te zien op ponten, trams, en trappen in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.
Naast een tv-commercial en outdoor wordt de campagne ondersteund met online video, social media en sampling. De eerste resultaten zijn succesvol: de High Protein Greek raakte bij diverse supermarkten al in de eerste weken uitverkocht.
Campina High Protein Greek is verkrijgbaar in 1kg-verpakkingen en kant-en-klare Powerbowls met fruit en granen.
Credits
Opdrachtgever: FrieslandCampina
Bureau: Fitzroy
Mediabureau: WaveMaker
Productiemaatschappij: 100%
Regisseur: Michael Middelkoop
Post-productie: The Editors/ The Compound