GoSpooky en Etos lanceren de VR 'Ontspan Service'

GoSpooky en Etos lanceren de VR 'Ontspan Service'

12-12-2024 (09:56) - Campagnes

GoSpooky lanceert in een select aantal Etos winkels een unieke VR-experience, die klanten helpt om ontspannen de feestdagen door te komen. Als onderdeel van de eindejaarscampagne van Etos kunnen klanten, in geselecteerde winkels, een VR-bril opzetten in de speciaal ingerichte Etos experience-room. Virtuele gids en Etos-medewerker Jeanet begeleidt en inspireert klanten bij het vinden van het perfecte cadeau voor de feestdagen.

Ze deelt daarbij een belangrijke boodschap: let ook goed op jezelf, want in alle drukte en het zorgen voor anderen loop je jezelf snel voorbij. Naast de VR-experience is GoSpooky verantwoordelijk voor de social campagne voor Etos, die nog loopt tot en met 22 december. 

Etos ‘Ontspan Service'

Na teasers op social media en de lancering van de VR-activatie in winkels, verschijnen tijdens de feestmaand wekelijks twee video's met influencers en user-generated content om de campagne verder te versterken en een breed publiek te bereiken. De eerste resultaten zijn veelbelovend. Zo heeft de aankondiging van Jeanet op TikTok al 429.000 views. Ook creëerden influencers Kenza, Tevin en Akaluuk content voor deze campagne, waarbij de TikTok-video van Akaluuk al 169.000 views en ruim 15.000 interacties behaalde.

Inspiratie en oproep tot zelfzorg

“Etos is er om ook van de feestdagen iets moois te maken”, aldus Petra Bremer, director marketing bij Etos. “Wij zorgen er met een breed en voordelig assortiment vol met prachtige producten voor dat het kopen van geschikte cadeautjes voor je dierbaren én voor jezelf zo geregeld is. Met de VR Ontspan Service doen we hier in samenwerking met GoSpooky in een aantal winkels een relaxed schepje bovenop!”

Eva Verweij, Client Executive van GoSpooky: “Samenwerken met Etos aan deze innovatieve campagne was fantastisch. Onze missie is om technologie en creativiteit samen te brengen in unieke, persoonlijke ervaringen. Met deze VR-experience als onderdeel van de 360-campagne brengen we technologie voor Etos tot leven op een manier die direct aansluit bij de behoeften van hun klanten. Met deze campagne plaatst Etos zichzelf midden in het gesprek over zelfzorg en balans tijdens de feestdagen.”