Grey en RedHook doen Fortis Bank Nederland

20-10-2009 (10:31) - Campagnes

Fortis Bank Nederland start met een nieuwe campagne. We hebben allemaal andere plannen met ons vermogen. Sommige mensen sparen/beleggen met een tastbaar doel in hun achterhoofd, anderen voor een appeltje voor de dorst. In deze nieuwe campagne wordt de consument gestimuleerd om de juiste beslissing te nemen als het gaat om sparen en/of beleggen. Een beslissing die gebaseerd is op adequaat persoonlijk advies van een expert in plaats van het eigen onderbuikgevoel.

Grey Amsterdam is verantwoordelijk voor de TV- en radiocampagne. RedHook Amsterdam is verantwoordelijk voor de online campagne met een serie landingspagina’s en banners waar bezoekers van fortisbank.nl interactief hun spaardoelen kunnen laten groeien.

Verantwoordelijk bij Grey Amsterdam
Bureau: Grey Amsterdam
Creatie: Colin Lamberton, Seyoan Vela, Pieter van den Heuvel
Strategie: Christiane Anell, Martijn Benschop
Account: Hans van Avendonk, Eva Cortenbach
RTV: Marije de Graaff , Pirke Bergsma
Productiemaatschappij:  Mr and Mrs Smith
Director : Maggie Rogers
Fotografie: Micheal Wood
Production company Producer: Giles Skillicorn
Casting Director: Kate & Lou Casting
Editor/Flame/Colorist: Neil Grunshaw
Geluid & muziek: FC Walvisch
Verantwoordelijk bij klant: Sandra op den Brouw – Teijgeler, Mascha van der Heijden
 
Verantwoordelijk bij RedHook

Bureau: RedHook
Strategie: Machteld Rijnten
Creatie: Machteld Rijnten, Robert Kleen, Michael Dommershuyzen
Account en projectmanagement: Erik Dijkhuizen
Flash & technical development: Jim Fung, Ruben Scheer
Animaties:  DC / Shop Around
Verantwoordelijk bij klant: Mascha van der Heijden, Anouk Driehuis, Sandra op den Brouw – Teijgeler