
Holland & Barrett lanceert nieuwe campagne rondom skincare en kracht van de natuur
Holland & Barrett start deze week een nieuwe campagne waarmee ze een vernieuwde kijk op huidverzorging presenteren. Met de campagne ‘Verrijk je skincare routine met de kracht van de natuur’ wil het merk, in samenwerking met het Nationaal Huidfonds, inzichtelijk maken dat huidverzorging niet ingewikkeld hoeft te zijn.
Bijna iedereen (90%) vindt een gezonde huid belangrijk, blijkt uit het onderzoek van Holland & Barrett, die voor deze campagne de handen ineen sloeg met Het Nationaal Huidfonds. Die zoektocht naar een jonge en gezonde huid is doorgeslagen in een ongezonde trend die soms zelfs negatieve gevolgen heeft voor je huid. Denk aan het stapelen van tien producten met actieve ingrediënten, of door te jong te starten met een (te) uitgebreide huidverzorgingsroutine.
Huidscans op locatie
Om consumenten te helpen hun huidbehoeften beter te begrijpen, biedt Holland & Barrett verschillende manieren om inzicht te krijgen in hun huidtype en verzorgingsroutine. Met diverse tools maakt de retailer huidanalyse toegankelijk. Naast een online huidtest op de website voor inzicht in je huidtype, kun je ook terecht voor een uitgebreide huidscan en consult in de Health & Happiness Studio’s in bepaalde winkels in Nederland en België. Bovendien rijdt Holland & Barrett de komende periode door het land met een speciale Skin Care-van, waarbij de huidscan aangeboden wordt op diverse locaties in Nederland, te beginnen op Utrecht Centraal op 16 mei.