Hond Ted keert terug in BridgeFunds campagne over flexibel krediet

Hond Ted keert terug in BridgeFunds campagne over flexibel krediet

10-04-2025 (15:35) - Campagnes

Na de Effie-winnende campagne ‘Als geld stilstaat, staat de wereld stil’ komt BridgeFund nu met een nieuw hoofdstuk: ‘Voor je weet maar nooit’. Wederom ontwikkeld door het creatieve bureau Ceci n’est pas un bureau.

BridgeFund, het financiële platform dat inmiddels al ruim 7.000 MKB’ers van leningen heeft voorzien, vraagt in deze campagne aandacht voor het Flexibel Zakelijk Krediet. Dit krediet is speciaal bedoeld voor ondernemers die direct geld nodig hebben, want zowel kansen als tegenslagen komen altijd onverwachts.

Hond Ted is terug

Net als in eerdere campagnes speelt hond Ted opnieuw een hoofdrol. Met een rolletje bankbiljetten in zijn bek fungeert hij als reddende engel en symbool voor directe financiële ondersteuning. In de nieuwe spot slaat een wasmachine in een wasserette op hol. Chaos alom, maar van korte duur. Dankzij het Flexibel Zakelijk Krediet is de oplossing snel geregeld.

De campagne volgt op de succesvolle beleggerscampagne ‘Daar zit je dan. Met je ton’, waarmee BridgeFund eerder al een stevig kapitaal binnenhaalde. Dat geeft ruimte om nu vol in te zetten op de lenersmarkt. De campagne is te zien in online video’s, op outdoor locaties en te horen op de radio.

 
Credits

Opdrachtgever: Chris Onsman, Marjolijn Hoffmans, Lilian Tromp (BridgeFund)
Bureau: Ceci n’est pas un bureau
Productiemaatschappij: StudioStudio
Regie: René Nuijens, Lars Brink
Producers: Marlon van der Strigt, Esther Ris
Editor: Will Judge
Grading: Erik van den Heuvel (De Grot)
Geluid: Lennart Kleinen (KLevR)
Fotografie: Marc van Oene
Media: Brandwebbing