Hoofdrol voor tien influencers in #deeldevlam-campagne Bolsius

Hoofdrol voor tien influencers in #deeldevlam-campagne Bolsius

27-10-2025 (13:49) - Campagnes

Met het ingaan van de wintertijd voelen veel mensen zich wat somberder. We grijpen sneller naar onze schermen, terwijl dat ons, volgens Bolsius, juist verder wegbrengt van rust en verbinding. De kaarsenmaker lanceert daarom in samenwerking met Initiative en Yune de campagne #deeldevlam, dat draait om social storytelling en persoonlijke verbinding.

"Na de lancering van onze merkcampagne vorig jaar, zien we nu kans om onze boodschap ‘Geniet in een ander licht’ verder tot leven te brengen. Met een krachtig social concept #deeldevlam investeren we bewust in de midfunnel. We spreken een jongere doelgroep aan en verdiepen op emotionele waarden door het creëren van verbinding, sfeer, rust en gezelligheid", aldus Thomas Gribnau, CMO bij Bolsius International.

Tien influencers

Met #deeldevlam staat de Bolsius kaars symbool voor 60 betekenisvolle uren vol inspiratie en verbinding. Deze winter reist één kaars langs tien influencers, waaronder Kim Kötter, De Huismuts en Rotterdamse Poetsqueen, geselecteerd onder strategische begeleiding van Initiative en Yune. Zij delen elk op hun eigen manier hun betekenisvolle momenten van verbinding: van het samen koken tot journalen of een spelletjesavond met familie. 

Luka Cappetti, Head of Content & Partnerships bij Initiative: "Echte verbinding met de doelgroep ontstaat wanneer merkverhalen aanvoelen alsof ze voor jou persoonlijk gemaakt zijn. Met deze cultureel relevante campagne brengen we community-led content tot leven op owned, shared en paid kanalen en creëren we zo een inspiratievolle social take-over. Het is echt een feest om aan deze campagne te mogen werken."