Joe Public lanceert eerste campagne voor ALDI
ALDI start deze week een nieuwe omnichannel campagne waarin aardappelen, groenten en fruit centraal staan.
Het is de eerste campagne met reclamebureau Joe Public Amsterdam, waar ALDI sinds begin dit jaar mee samenwerkt.
Duurzame fruit en groenten
Alle verse groente en fruit uit Nederland in de winkels van ALDI is voorzien van het keurmerk On the Way to Planet Proof. Met dit onafhankelijke keurmerk werken boeren, telers en andere bedrijven aan een schonere lucht, vruchtbare bodem, goede waterkwaliteit, zuinig energie- en watergebruik, recycling, biodiversiteit en dierenwelzijn.
AI voice-over
De boodschap van de commercial is duidelijk: op de groente- en fruitafdeling van ALDI vind je superverse producten van topkwaliteit. Ook de eerder in ALDI-commercials gebruikte AI voice-over komt aan het woord en kondigt 'Deze week nergens goedkoper' aanbiedingen op groente en fruit aan.
De nieuwe commercial zal de komende periode in verschillende varianten worden ingezet. Ook in de eigen kanalen van ALDI en diverse betaalde media wordt de aandacht gevestigd op topkwaliteit groente en fruit voor de laagste prijs.
Credits
Advertising Agency: Joe Public Amsterdam
Production Company: Lukkien
Post-production: Lukkien
Soundstudio: SOUNDCIRCUS