JoinTheDots doet Duinrell

23-07-2009 (09:40) - Campagnes

Vakantie- en attractiepark Duinrell heeft haar nieuwe TV-commercial ‘Duik door Duinrell’ gelanceerd. Aanleiding voor de commercial is de nieuwe spectaculaire achtbaan ‘de Falcon’ die onlangs na een PR-campagne is geopend. Het thema van deze attractie is de wereld van de stuntpiloten die na de tweede wereldoorlog met elkaar wedijverden wie de diepste duikvlucht kon maken.

In de commercial zien we een jonge piloot een vlucht langs de diverse attracties van het park maken, waarna de hij zich ineens in nieuwe achtbaan bevindt en de bloedstollende duikvlucht ondergaat. De commercial maakt onderdeel uit van een crossmediale campagne waarin TV, outdoor, PR en online als hoofdmedia worden ingezet. De commercial is geproduceerd door JoinTheDots in samenwerking met Tuvalu Media.

Opdrachtgever: Karin Minderhoud, Vakantie- en attractiepark Duinrell
Medium: TV commercial
Strategie: Frank Felix JoinTheDots resultaatgerichte marketing &   communicatie
Producent: Tuvalu Media
Concept: Peter Baltes, Steffan Ros (Tuvalu Media) Frank Felix
Regie: Peter Baltes
Productie: Marion Bekker, Suzanne Koeman
Camera: Goof de Koning
Grip: Bart de Haan (Egripment)
Geluid: Matthijs de Vries, Jaap Wajer (Condor Sound)
Animaties: Rudi Nieuwenhuis (Thing)
Muziek: VaVaVoom! Music