Jumbo pakt uit met nieuwe kerstcampagne
Het feestdagenassortiment van Jumbo bestaat uit meer dan vierhonderd producten. In lijn met eerdere campagnes dit najaar staan enkele producten centraal in de kerstcampagne van Jumbo. Ook zet Jumbo zich in om eenzaamheid tegen te gaan.
Dit resulteert in verschillende korte tv-commercials, een online campagne en buitenreclame. In de kerstspecial van Hallo Magazine die vanaf 6 december gratis verkrijgbaar is in alle winkels, deelt Jumbo een selectie van dertig feestelijke recepten met de nieuwste toppers. Op Jumbo.com en in de Jumbo app kunnen klanten terecht voor nog veel meer inspiratie en recepten.
Eenzaamheid tegen gaan
In 2022 gaf 49% van de volwassen in Nederland aan zich eenzaam te voelen. Daarom organiseert Jumbo in aanloop naar en tijdens de feestdagen door het hele land verschillende activiteiten met als doel mensen verbinden, samenbrengen en lekker eten. Ook plaatsen verschillende winkels in Nederland en België een wensboom waarin klanten hun wens kunnen hangen. De winkels laten een aantal van deze wensen uitkomen.