Lays-battle in hartje Utrecht

28-02-2012 (08:39) - Campagnes

Al weken speelt het Nederlandse publiek massaal online battles op www.lays.nl om te bepalen welke chipssmaken doorgaan naar de volgende ronde in de Lay’s Maak de Smaak competitie. Dat idee werd onlangs in Utrecht tot leven gebracht. Winkelend publiek speelde daar een aantal live battles die megagroot werden geprojecteerd op het bekende pand van de Wolff bioscoop langs de Oudegracht. 
 
Met de live battles wilde Lay’s nogmaals benadrukken dat heel Nederland inspraak heeft in welke chipssmaak straks echt een jaar lang als Limited Edition in de winkel komt te liggen. De battles kunnen online nog tot en met 4 maart gespeeld worden.
 
Voorbijgangers zagen op de Oudegracht een enorme projectie op de Wolff bioscoop. Telkens werden twee chipssmaken tegenover elkaar gepresenteerd en koos het publiek haar favoriet door in een rood of blauw vlak te gaan staan. Smaken als Sexy Shoarma, Wicked Wasabi en Spicy Spanish lieten hun beste moves zien, waarmee ze in een paar spannende battles hun concurrenten inmaakten. Het publiek reageerde enthousiast op het indrukwekkende schouwspel dat het Utrechtse grachtenpand veranderde in een waar strijdtoneel.
 
Bureau FEL concepts ontwikkelde het concept voor de activatie en was eindverantwoordelijk voor de uitvoering. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.