Multi-Gyn en AndAgencyAmsterdam maken vaginale gezondheid bespreekbaar

Multi-Gyn en AndAgencyAmsterdam maken vaginale gezondheid bespreekbaar

12-09-2025 (10:15) - Campagnes

Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, en AndAgencyAmsterdam lanceren een nieuwe campagne om vaginale ongemakken bespreekbaar te maken, gericht op vrouwen tussen de 18 en 49 jaar. Via influencermarketing en paid social ligt er ook een focus op het vergroten van merkbekendheid, productoverweging en online traffic naar retailers.

AndAgencyAmsterdam werkt samen met zes influencers voor deze campagne. Mascha Feoktistova, Vera Camilla, Sarah Liegbregts, Frédérique Ros, Jillian Camarajordan en Ascha Augusta verspreidden op Instagram en TikTok verhalen over hun ervaring met vaginale ongemakken. Door dit thema op een toegankelijke manier te delen, krijgt het meer zichtbaarheid en extra maatschappelijke relevantie. 

"Door samen te werken met AndAgencyAmsterdam en diverse influencers bereiken we de juiste doelgroep op een geloofwaardige manier, en versterken we de positie van Multi-Gyn binnen de Nederlandse markt", aldus Charlotte Dhont, Brand Manager bij Karo Healthcare.

KPI overtroffen

De campagne, die live staat sinds midden juni, behaalde tot nu toe deze resultaten: ruim 2,2 miljoen impressies, waarvan 851.578 organisch. In totaal 16.358 engagements, waaronder 14.908 likes, 221 reacties, 518 shares en 711 saves. De KPI voor organic impressions (697K - 777K) is daardoor al ruimschoots behaald.