
Naïf lanceert nieuwe merkcampagne: "Noem ons Naïf"
Naïf introduceert haar nieuwste merkcampagne: "Noem ons Naïf". Met deze campagne onderstreept het B-Corp gecertificeerde merk haar kernwaarde: eerlijke en zorgeloze verzorging met alleen de beste ingrediënten. De campagne is ontwikkeld door creatief bureau Truus, dat tevens verantwoordelijk is voor de nieuwe pay-off van het merk: Naïf. Verzorging zonder zorgen.
Ouders hebben dagelijks genoeg aan hun hoofd. De keuze voor de juiste verzorgingsproducten zou daar geen extra zorg bij moeten zijn. Daarom richt Naïf zich met deze campagne op de momenten die er echt toe doen: de alledaagse, rommelige, maar onvergetelijke momenten tussen ouder en kind. De boodschap "Noem ons Naïf" is een krachtig statement waarmee Naïf laat zien dat verzorging best een tikkeltje simpeler en eerlijker kan. Want waarom zou badschuim microplastics bevatten? Of haarlotion siliconen? Naïf laat zien dat het ook anders kan, zorgeloos en zonder onnodige toevoegingen. Om de campagne nog persoonlijker te maken, zijn de voice-overs ingesproken door de mensen van Naïf zelf.
"Bij Naïf vinden we dat goede verzorging de norm moet zijn, niet de uitzondering." Met alleen de beste ingrediënten, zonder gedoe. Ouders zouden zich geen zorgen moeten maken over wat er in een product zit – dus dat doen wij voor hen. "Truus heeft deze boodschap perfect gevangen in onze nieuwe merkcampagne," stelt Jette van Exter, verantwoordelijk voor Brand & Communication bij Naïf.
Internationaal te zien
Naast Nederland zal de campagne te zien zijn in Duitsland, België en Oostenrijk. De 360° campagne is vanaf deze week live.