Nederland telt af naar de Olympische Spelen
Dankzij een samenwerking tussen NOC*NSF en Global wordt in heel Nederland afgeteld naar de Olympische Spelen. Op meer dan 2700 schermen in winkelcentra, supermarkten, tankstations en op de NS-stations zijn digitale klokken te zien die aftellen naar de grootste sportevenementen ter wereld.
In deze campagne is zichtbaar hoe Nederland zich oranje kleurt en hoe de spanning opbouwt voor TeamNL. Het doel hiervan is om een miljoenenpubliek te bereiken en de betrokkenheid bij de Olympische en Paralympische Spelen te vergroten.
“Door het bieden van zichtbaarheid via (Digital) Out-of-Home, ondersteunen we NOC*NSF en TeamNL om Nederland te betrekken bij de prestaties van onze sporthelden voor, tijdens en na de Spelen. Wij zullen samen met NOC*NSF Nederland oranje kleuren terwijl we aftellen naar de Spelen. Tijdens de Spelen zullen we de medaille-alert activeren en na de Spelen zullen we TeamNL een podium bieden om de kracht van sport te tonen aan het brede publiek.” aldus Guy Grimmelt, Marketing & Sales Director Global Media & Entertainment.